23.06.2015

Celebrity Book TAG!

Ja tak uwielbiam TAGi! Dlatego dziękuję ogromnie Julii z bloga filigranoowa.blogspot.com za nominację i zabieram się do pisania. :D 


1. Emma Watson - książka z piękną, kick-ass bohaterką.


Odpowiedź wymagała dłuższego zastanowienia, bo przecież tyle w literaturze pięknych, zadziornych kobiet! Ja uważam, że do tej kategorii pasuje najlepiej nie kto inny jak właśnie Hermiona Granger! Była piękna, odważna, a do tego mądra i niejednokrotnie bardziej zdecydowana w swych działaniach niż otaczający ją faceci. :) Innego wyboru tutaj nie przewiduję. :)


2. W tym miejscu powinien pojawić się Ryan Gosling, ale naprawdę, on jest dla mnie tak bardzo nieatrakcyjny, że nie wyobrażam sobie wstawić tutaj jego zdjęcia i pisać o najprzystojniejszym bohaterze książkowym, dlatego zmieniam i w moim TAGu pojawi się... Matt Bomer - książka z najgorętszym męskim bohaterem.


Bardzo, bardzo, bardzo chcę zaserduszkować teraz mojego bloga, zwłaszcza jak patrzę na te zdjęcia! Zduszam w sobie z trudem to pragnienie i myślę nad najgorętszym męskim bohaterem... Tutaj wyborów mam kilka, ale jeden wysuwa się na prowadzenie mimo wszelkich kontrowersji jakie wzbudza. Mam tu na myśli Christiana Greya, bohatera trylogii autorstwa E L James. Niezależnie od tego czy ktoś tą historię lubi, czy nie, to ja po prostu wiem, że uwielbiam facetów w garniturach, posiadających magnetyzm i urok. A to wszystko ma właśnie pan Grey. Basta. 


3. Brangelina - ulubiona para literacka.


Ta kategoria nie stanowi dla mnie większego problemu, gdyż moją ulubioną parą literacką jest Brittany Ellis i Alex Fuentes z "Idealnej chemii" Simone Elekeles. Kocham ich od lat i nadal są dla mnie bezkonkurencyjni. 



4. Shailene Woodley - niedawno odkryty autor, którego pokochałaś.


Hmm... tutaj potrzebuję chwilkę zastanowienia. Ostatnimi czasy poznałam wielu autorów, jednak większość z nich po prostu bardzo polubiłam, a nie pokochałam. Jednak jest jeden taki pan, który swoją trylogią po prostu mnie rozwalił, a tym panem jest... James Dashner! Jedyny, niepowtarzalny, absolutnie genialny James Dashner! 


5. Josh Hutherson - ulubiona krótka książka. 


W tej kategorii odpowiedź jest generalnie rzecz biorąc dość prosta... "Książę i Gwardzista" Kiery Cass. :)


6. Dwayne Johnson - ulubiona gruba książka. 


Nie ma wątpliwości, że jest to "Harry Potter i Zakon Feniska" J.K. Rowling!


7. Leonardo DiCaprio - książka z najbardziej przykrą śmiercią.


Hmm... Mogłabym tu wymienić "Harry'ego Pottera", "Igrzyska Śmierci" i tym podobne, lecz ja do tej kategorii dam "Lek na śmierć" Jamesa Dashnera. Ku woli ścisłości... chodzi mi o tą pierwszą śmierć. Rozerwała serce, nie da się ukryć...


8. Kristen Stewart - najnudniejsza książka. 


Z czystym sercem mogę napisać, że najnudniejszą książką jaką przeczytałam była "Zaginiona dziewczyna" Gillian Flynn (do dziś pamiętam tą katorgę!) oraz "Miłość bez końca" Scotta Spencera! Jedno i drugie to flaki z olejem, które gdyby skrócić o jakieś 200 stron mogłyby być naprawdę fajne. 


9. Ian Somehalder i jego kot - najbardziej przesłodzona książka.


Na taką książkę na całe szczęście jeszcze nie trafiłam! 


10. Jennifer Lawrance - idealna książka lub seria.


Tu się będzie działo: "Idealna chemia" i "Prawo przyciągania" Simone Elekeles, trylogia "Więzień Labiryntu" Jamesa Dashnera, seria "Rywalki" Kiery Cass oraz seria "Harry Potter" J.K. Rowling. I już teraz wiem, że pewnie wielu idealnych książek nie wymieniłam. :)



Oto mój TAG! Za nominację raz jeszcze dziękuję Julii, a sama taguję:

Jeśli ktoś z Was także ma ochotę, to zapraszam do wykonania tego TAGu! Piszcie co myślicie o moich odpowiedziach oraz dajcie znać jak sami byście odpowiedzieli.




Jeszcze nie uciekajcie, proszę. Zeszły tydzień był dla mnie naprawdę bardzo przykry, a chociaż to blog o książkach, to uważam, że taka wzmianka jest zgodna z moim sumieniem.



17.06.2015 roku po 11 latach, 6 miesiącach i 12 dniach życia na tęczowy most odeszła moja kochana, cudowna, niesamowicie silna bernardynka Diana. Jestem jej wdzięczna za tyle lat bezustannej czujności, za walkę... nie tylko tą, którą toczyła przez ostatnie cztery lata z nowotworem. Wiedzcie, że siedem lat temu została otruta, a sprawca był pracownikiem mojego dziadka. Został zwolniony, jednak stan do jakiego ją doprowadził był naprawdę ciężki. Dianeczka wygrała walkę z trucizną i była z nami aż do ostatniej środy. Miała serce tak silne, że jeszcze przez pół godziny po zastrzyku usypiającym, do ostatniej chwili była świadoma, szczekała i obserwowała otoczenie. Była niezwykła w swojej silne i energii. Nigdy jej nie zapomnę.

Ten blog to moje miejsce w internecie. Chciałam by po Dianie pozostał tutaj ślad. 




Tym smutnym akcentem kończę dzisiejszy post przy którym naprawdę świetnie się bawiłam. Dziękuję wszystkim, którzy doczytali go do końca. Dziękuję też za wszystkie komentarze i obserwacje. Pamiętajcie, W NIEDZIELĘ KONKURS! :D 


25 komentarzy:

  1. Bardzo fajny TAG :) W kilku kategoriach miałabym takie same odpowiedzi ;)
    Szkoda mi Diany, biedna...

    NiczymSzeherezada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się zgadzamy! :D
      Była biedna, wierz mi, ale teraz jest już w lepszym miejscu. :)

      Usuń
  2. tak, tak. Cieszę się niezmiernie. Normalnie nie posiadam się ze szczęścia do tego stopnia, że wyprowadzam się z blogosfery. :P
    Wszystkie wstręciuchy się na mnie uwzięły. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani mi się waż wyprowadzać z blogosfery! Tworzysz piękne TAGi, a ja chcę je czytać. :D Szykuj się na jeszcze jedną nominację niebawem. :D

      Usuń
  3. Świetny tag :) Przykro mi z powodu odejścia Twojego pieska, na pewno jest już w lepszym, psim świecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      I tak, ja także w to wierzę. :)

      Usuń
  4. Super Tag :) Odpowiedzi strasznie ciekawe ;)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tag jest świetny! :D Na prawdę, większość odpowiedzi byłaby taka sama jak moja! Haha, może mamy podobne charaktery :)
    To na prawdę piękne, o zrobiłaś dla Diany. I masz rację, ślad po niej zostanie, nawet w moim serduszku, co nawet Cię nie znam, tak samo jak Twojej bernardynki ♥

    Pozdrawiam serdecznie, Lucy :*
    http://zeglujacmiedzysnami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem pokrewne dusze spotyka się w najmniej spodziewanych miejscach, więc kto wie. :D
      I dziękuję za te dobre słowa. <3

      Usuń
  6. Spojler!!!!!! Chodzi ci o śmierć Newta? Jezu to złamało mi serce! Był on moją ulubioną postacią i nagle Puf! I Newta nie ma :(
    Dzięki że zrobiłaś tag!
    Buziaki!
    www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SPOJLER!

      Tak, właśnie o niego mi chodzi! :( To było okropne co się z nim stało. Uwielbiałam go, chociaż moją ulubioną postacią tak definitywnie nie był, bo ja kocham Minho, ale Newt to taki chłopak z którym naprawdę mogłabym się zaprzyjaźnić. Dlatego tak bardzo było mi przykro z jego powodu...

      Usuń
  7. Uwielbiam ten TAG i te pytania. Dobrze sobie poradziłaś :) Przykro mi z powodu Twojego pieska...
    http://isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zrób go także u siebie! Chętnie zobaczę jak Ci wyjdzie. :D

      Usuń
  8. Świetny Tag:) Harry Potter zawsze będzie moją ulubioną książką .
    Przykro mi z powodu Diany.
    http://uwielbiamlitery.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Harry Potter zmiażdżył konkurencję dożywotnio, nie da się ukryć. :)

      Usuń
  9. Cudowny tag! Nie czytałam "Idealnej chemii", ale chyba zaraz zacznę jej szukać w każdym możliwym miejscu :)
    Współczuje utraty Diany, ale teraz na pewno jest w lepszym miejscu.

    http://detektyw-ksiazkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie przeczytaj! Mogę Cię zapewnić, że to jedna z najlepszych książek ever. <3
      Tak, ja także w to wierzę. :) I dziękuję. :)

      Usuń
  10. Hej :D
    Nominowałam Cię do LBA, szczegóły tutaj: http://zeglujacmiedzysnami.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję nie długo odpowiem na pytania :-)

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tag ci się udał :)
    P.S. Przykro mi z powodu Diany, wiem co to znaczy stracić zwierzaka...
    http://pizama-w-koty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy TAG i przyznam się, że parę książek wynotowałam :)

    PS przykro mi z powodu Diany. Też niedawno straciłam swoją przyjaciółkę - koteczkę Psotkę. I choć minęło parę miesięcy to nadal po niej płaczę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kilka z tych książek zwróciło Twoją uwagę! Bardzo się cieszę! :D
      Też miałam kiedyś kotkę o imieniu Psotka... i też już jej nie ma na świecie...

      Usuń
  14. Po TAGu widać miłość do Harrego Pottera. TAG świetny, przesłodzone zdjęcie z kotem wymiata. ;)

    Przykro mi z powodu starty.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdjęcie z kotem jest świetne. :D Harry'ego Pottera to po prostu wielbię ponad miarę od wielu, wielu lat. <3 Dziękuję za miłe słowa. :)

      Usuń