06.05.2015

Social Media Book TAG!

Ten TAG niesamowicie mi się spodobał odkąd tylko pierwszy raz na niego natrafiłam! Wobec tego nie mogłam się już dłużej powstrzymywać, by nie zrobić go na moim blogu. ;) Zapraszam serdecznie! :D






Twitter
ulubiona krótka książka
To moje dwie ulubione krótkie książki i jednocześnie prawdziwe kolekcjonerskie smaczki. Pamiętam, że kupiłam je dawno temu na merlin.pl za jakieś dwadzieścia pięć złotych z przesyłką włącznie, a odkąd świat obiegła informacja, że pojawi się film Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć, to nastąpił jakiś niesamowity szał! Quidditch, Fantastyczne zwierzęta i Baśnie zyskały wartość rzędu ponad dwustu złotych! Ludzie masowo poszukiwali dodatków do serii o Harrym Potterze, a osoby, które zechciały sprzedać te pozycje... nieźle zarobiły. Ja bym ich nie oddała za żadne pieniądze. :)



Facebook
książka, którą każdy czytał i poczułaś presję, by też to zrobić

Możecie mnie zlinczować i przypuszczam, że tak będzie, ale niestety... Książkę Zostań, jeśli kochasz Gayle Forman przeczytałam tylko dlatego, że było o niej tak głośno. Im więcej osób o niej mówiło i pisało, tym bardziej mi było głupio, że jeszcze jej nie znam. Gdy więc Biedronka wystawiła ją w swojej ofercie, to od razu kupiłam, przeczytałam i... tyle. Nie zrobiła na mnie zbyt dużego wrażenia, nie powaliła mnie tak, jak się tego spodziewałam. Ot, przeczytane i odstawione na półkę. Po drugą część sięgnę, bo słyszałam, że jest znacznie lepsza niż pierwsza. ;)



MySpace
książka, którą przeczytałaś i nie pamiętasz czy ci się podobała
Ha. :D No tak. Pamiętam, że czytanie tej książki było procesem powolnym, momentami ciekawym, a momentami też bardzo utrudnionym. Kilka rozdziałów pochłonęłam szybko, przez inne brnęłam długo i z trudem. Czy mi się podobało? Nie jestem sobie w stanie przypomnieć, bo czytałam to tak dawno temu. ;)




Instagram
książka, która była tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie
Czy ja naprawdę muszę coś tutaj dodawać? <3 



Tumblr
książka, którą przeczytałaś zanim stała się popularna
Bez linczu proszę! Tak, przeczytałam Pięćdziesiąt twarzy Greya zanim stała się sławna w Polsce. Kupiłam tą książkę, bo zaciekawił mnie opis i przeczytałam ją w dwa dni, mimo przeklinania płytkiej głównej bohaterki oraz koszmarnego stylu autorki. Jak widać na zdjęciu jest już nieco zniszczona, bo po wybuchu ekscytacji Christianem Greyem przeszła przez niezliczoną ilość rąk! Można o tej Trylogii powiedzieć wiele złego, oczywiście, lecz nie da się ukryć jednego faktu: ma w sobie to COŚ, co przyciągnęło miliony kobiet na całym świecie. Mnie się historia podobała i przyznaję się do tego, mimo, że warsztat pisarski pani James pozostawiał wiele do życzenia. 



YouTube
książka, której ekranizację chciałabyś zobaczyć
Jak ja kocham tą książkę, to nie macie pojęcia! Cudowna, wspaniała i chwytająca za serce historia miłosna do której powróciłam już kilkukrotnie i ciągle mi mało! <3 Bardzo bym chciała zobaczyć ekranizację, uważam, że ta powieść zasługuje na nią bardziej niż wiele innych, które już doczekały się swojego filmowego obrazu.




Goodreads
książka, którą poleciłabyś każdemu
Bardzo długo zastanawiałam się nad książką, którą powinnam umieścić w tym miejscu, bo przecież wiadomo, że każdy ma inny gust i ciężko jest wybrać książkę, która mogłaby spodobać się każdemu. Fantasy? Przecież nie każdy lubi fantasy! Romans? Znam mnóstwo osób, które omijają ten gatunek szerokim łukiem! Kryminał lub horror? I to nie pasuje do każdego. Po długich przemyśleniach i poszukiwaniach uznałam, że Bez mojej zgody Jodi Picoult to taka powieść, którą bym naprawdę poleciła każdemu. Dlaczego? Porusza trudny temat, który jednak nikomu nie jest w pełni obcy. Ta powieść jest prawdziwa, smutna, a czasem i radosna, chwyta za serce, nie raz rozrywa je na kawałki, a przede wszystkim pokazuje jak wielkim darem jest zdrowie. Tak więc, ku woli ścisłości: POLECAM KAŻDEMU! :)


A teraz nominacje... :D 
Mam nadzieję, że zrobicie ten TAG, dziewczyny. ;) Jestem bardzo ciekawa jak Wam to wyjdzie. :) Pozdrawiam serdecznie i do następnego postu!

4 komentarze:

  1. Mam takie samo zdanie co do Greya, co ty ;D Warsztat kiepski, ale jakoś tak urzekła mnie historia Any ;)

    MÓJ BLOG - GALERIA KSIĄŻEK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie jestem w tym sama! :D

      Usuń
  2. Fajny TAG. :D
    Dodatki do serii o HP to faktycznie smaczki, kiedyś byłam świadkiem licytacji w jednej grupie na fb, gdy ktoś wystawił Quidittch'a. Cena szokowała. :)
    No ale chcąc nie chcąc ja HP nie czytałam. :D Więc nie wiem, na czym polega ten cały fenomen. Może kiedyś nadrobię. Na chwilę obecną nie specjalnie mnie ciągnie. :)

    Zostań, jeśli kochasz - ekhm, uwaga! Również nie czytałam. :D

    Za to Greya owszem. I jestem bardzo anty. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, teraz może Cię nie ciągnie, ale jak już zaczniesz, to zapewniam, że wciągnie Cię na maksa. <3 :D "Zostań, jeśli kochasz" mnie zupełnie nie zachwyciło. Szału nie było, że tak napiszę... A Grey, no cóż, to Grey. Jedni kochają, inni nienawidzą, a jeszcze inni, tak jak ja przyjmują to ze spokojem. :D

      Usuń