4/15/2015

Zaczynamy! Na dobry początek przedstawiam Wam 100 książek, które chcę przeczytać!

Coraz częściej pojawiają się posty i filmiki blogerów oraz vlogerów z setką książek, które każdy z nich chce przeczytać. Myślę, że to super pomysł, dlatego na dobry początek mojego blogowania przedstawiam Wam swoją listę stu książek, które chcę przeczytać. ;) Napiszcie mi w komentarzach ile z książek, które Wam zaraz wymienię znajduje się też na Waszej liście, a ile z nich już przeczytaliście! ;D Kolejność bez znaczenia!




1. "ERAGON" - Christopher Paolini
2. "NAJSTARSZY" tom 1 - Christopher Paolini
3. "NAJSTARSZY" tom 2 - Christopher Paolini
4. "BRISINGR" tom 1 - Christopher Paolini
5. "BRISINGR" tom 2 - Christopher Paolini
6. "DZIEDZICTWO" tom 1 - Christopher Paolini
7. "DZIEDZICTWO" tom 2 - Christopher Paolini
8. "MIASTO POPIOŁÓW" - Cassandra Clare
9. "MIASTO SZKŁA" - Cassandra Clare
10. "MIASTO UPADŁYCH ANIOŁÓW" - Cassandra Clare
11. "MIASTO ZAGUBIONYCH DUSZ" - Cassandra Clare
12. "MIASTO NIEBIAŃSKIEGO OGNIA" - Cassandra Clare
13. "LEK NA ŚMIERĆ" - James Dashner
14. "CZAS ŻNIW" - Samantha Shannon
15. "ZAKON MIMÓW" - Samantha Shannon
16. "KOCHAM NOWY JORK" - Isabelle Lafleche
17. "KOCHAM PARYŻ" - Isabelle Lafleche
18. "IX ZMIANA" - Marcin Gawęda
20. "ELEONORA I PARK" - Rainbow Rowell
21. "BILLY. KOT, KTÓRY OCALIŁ MOJE DZIECKO" - Louise Booth
22. "BĄDŹ SWOJĄ SIŁĄ..." - Demi Lovato
23. "ROGI" - Joe Hill
24. "DOLINA STRACHU" - Arthur Conan Doyle
25. "SPRAWY SHERLOCKA HOLMESA" - Arthur Conan Doyle
26. "POŻEGNALNY UKŁON" - Arthur Conan Doyle
27. "POWRÓT SHERLOCKA HOLMESA" - Arthur Conan Doyle
28. "WSPOMNIENIA SHERLOCKA HOLMESA" - Arthur Conan Doyle
29. "PRZYGODY SHERLOCKA HOLMESA" - Arthur Conan Doyle
30. "WRÓĆ, JEŚLI PAMIĘTASZ" - Gayle Forman
31. "UNIESIENIE" - Kate Lauren
32. "ZAKOCHANI" - Kate Lauren
33. "ZIELONA MILA" - Stephen King
34. "BETA" - Rachel Cohn
35. "BLING RING" - Sophia Coppola
36. "DOPÓKI CIĘ NIE ZDOBĘDĘ" - Samantha Hayes
37. "TAK BLISKO" - Tammara Weber
38. "TAK KRUCHO" - Tammara Weber
39. "CHWILA SZCZĘŚCIA" - Federico Moccia
40. "PRZYPADKI CALLIE I KAYDENA" - Jessica Sorensen 
41. "DOTYK CIEMNOŚCI" - C. J. Roberts
42. "DOTYK JULII" - Mafi Tahereh
43. "SEKRET JULII" - Mafi Tahereh
44. "DAR JULII" - Mafi Tahereh
45. "JULIA: TRZY TAJEMNICE" - Mafi Tahereh
46. "CHEMIA ŚMIERCI" - Simon Beckett
47. "WIEM O TOBIE WSZYSTKO" - Claire Kendal
48. "W ŚNIEŻNĄ NOC" - John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle
49. "WILL GRAYSON, WILL GRAYSON" - John Green, David Levithan
50. "SZUKAJĄC ALASKI" - John Green
51. "PAPIEROWE MIASTA" - John Green
52. "19 RAZY KATHERINE" - John Green
53. "CHARLIE" - Stephen Chbosky
54. "ZŁODZIEJKA KSIĄŻEK" - Marcus Zusak
55. "SPLECENI BLUSZCZEM" - J. Lerman
56. "ZATRACENI W BLUSZCZU" - J. Lerman
57. "PERCY JACKSON: ZŁODZIEJ PIORUNA" - Rick Riordan
58. "PERCY JACKSON: MORZE POTWORÓW" - Rick Riordan
59. "PERCY JACKSON: KLĄTWA TYTANA" -  Rick Riordan
60. "PERCY JACKSON: BITWA W LABIRYNCIE" - Rick Riordan
61. "PERCY JACKSON: OSTATNI OLIMPIJCZYK" - Rick Riordan
62. "HOPELESS" - Colleen Hoover
63. "LOSING HOPE" - Colleen Hoover
64. "WIDZĘ CIĘ" - Irene Cao
65. "SŁYSZĘ CIĘ" - Irene Cao
66. "PRAGNĘ CIĘ" - Irene Cao
67. "NIESKOŃCZONOŚĆ" - Jane Holly Rahlens
68. "NASTĘPCZYNI" - Kiera Cass
69. "CZERWIEŃ RUBINU" - Kerstin Gier
70. "BŁĘKIT SZAFIRU" - Kerstin Gier
71. "ZIELEŃ SZMARAGDU" - Kerstin Gier
72. "WIECZNIE ŻYWY" - Isaac Marion
73. "3096 DNI" - Natascha Kampusch
74. "WIEŻA MILCZENIA" - Remigiusz Mróz
75. "DELIRIUM" - Lauren Oliver 
76. "PANDEMONIUM" - Lauren Oliver
77. "REQUIEM" - Lauren Oliver
78. "PANIC" - Lauren Oliver
79. "DELIRIUM: OPOWIADANIA" - Lauren Oliver
80. "ROZKOSZE NOCY" - Silvia Day
81. "ŻAR NOCY" - Silvia Day
82. "OBUDZONE PRAGNIENIA" - Silvia Day
83. "TRZY OBLICZA POŻĄDANIA" - Megan Hart
84. " TAJEMNICE EMMY: POWROTY" - Natasha Walker
85. "ŚLUB" - Nicholas Sparks
86. "PRAWDZIWY CUD" - Nicholas Sparks
87. "OD PIERWSZEGO WEJRZENIA" - Nicholas Sparks
88. "ZACZNIJMY OD NOWA" - Abbi Glines
89. "PS KOCHAM CIĘ" - Cecelia Ahern
90. "PAMIĘTNIK DIABŁA" - Adrian Bednarek
91. "PROCES DIABŁA" - Adrian Bednarek
92. "PRAWO PRZYCIĄGANIA" - Simone Elkeles
93. "DZIESIĘĆ PŁYTKICH ODDECHÓW" - K.A. Tucker
94. "JEDNO MAŁE KŁAMSTWO" - K.A. Tucker
95. "CZTERY SEKUNDY DO STRACENIA" - K.A. Tucker
96. "GREY" - E L James
97. "W CIENIU" - A.S.A. Harrison
98. "MAYBE SOMEDAY" - Colleen Hoover
99. "MIASTO CIENI" - Michael Russell
100. "ZAPLĄTANI" - Emma Chase


Tak przedstawia się moja lista książek, które bardzo, bardzo, bardzo chcę przeczytać! ;D Część z nich znajduje się już w mojej biblioteczce, lecz znaczną większość muszę nabyć. ;) Wobec tego jest cel i muszę do niego konsekwentnie dążyć! :D Każdą przeczytaną książkę będę z tej listy wykreślać, a te, które przeczytam spoza listy będą przyjemnością nadprogramową! Trzymajcie za mnie kciuki, dzielcie się ze mną książkami, które pragniecie przeczytać, piszcie które przeczytaliście! ;) 

Zapraszam na fanpejdż bloga na FACEBOOKU oraz na lubimyczytać.pl! Już w tym tygodniu pierwsza recenzja! A Marlee wprost nie może się doczekać kiedy zasiądziemy do pisania! ;) 

8 komentarzy:

  1. Z tej listy czytałam tylko "W śnieżną noc" i naprawdę mi się podobała. Myślę, że ma jeszcze większy urok, jeśli czyta się ją gdy za oknem jest śnieg, a w domu roznosi się zapach pierników. :)

    Zapraszam do przeczytania mojej recenzji na temat tej książki:http://ksiazki-recenzje-czytelnicy.blogspot.com/2015/02/w-sniezna-noc-lauren-myracle-maureen.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, "W śnieżną noc" planuję przeczytać jeszcze w tym roku, właśnie w święta. Przeczytanie tej książki w innym okresie zepsułoby smak. ;) Ja właśnie zajrzałam do Twojej listy książek, które chcesz przeczytać i napisałam Ci, które polecam, ale muszę dodać to i tutaj: bierz się za "Idealną chemię" najszybciej jak się tylko da. Nie pożałujesz. <3

      Usuń
  2. Przeczytałam pierwsze siedem z tej listy. Lubię Paoliniego, ale nie doszukuję się głębi w jego powieściach, bo jakby nie było - nic nowego nie wnoszą. Christopher pisze bardzo prostym językiem, przez co lektura jest głównie przyjemna i raczej nie zmusza do myślenia.
    Ogólnie widzę, że ograniczyłaś się zaledwie do paru/parunastu nazwisk autorów i ich konkretnych zbiorów powieści.
    Osobiście polecam twórczość Deana Koontza, na przykład. A sama właśnie biorę się za Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet i jestem w trakcie czytania Starcia krolów.
    Niektóre pozycje z Twojej listy mnie zaintrygowały, ot co. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opinie na temat Paoliniego są podzielone, to prawda. Znam dziesięcioletniego chłopca, który miał kaca książkowego po ukończeniu serii o "Eragonie", a znam też osoby, którym w ogóle się nie podobało. Sama jestem ciekawa jak będzie w moim przypadku. ;)
      Spisanie listy nie sprawiło mi problemu, bo od dawna ją sobie tworzyłam w zeszycie i działało to na zasadzie tego, że oglądając lub czytając czyjeś recenzje po prostu dopisywałam sobie kolejne powieści. Autorów jest kilkanaście, ale jest tam trochę fantasy, trochę kryminału, trochę młodzieżówki, czyli to, co rzeczywiście uwielbiam czytać. ;)
      Przyznaję bez bicia, że nie czytałam nic z twórczości Koontza, chociaż słyszałam o nim wiele dobrego! Muszę się z nim bliżej zapoznać. :D

      Usuń
  3. Wiele z tych pozycji i ja chcę przeczytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo pozycji nam się pokrywa :)
    "Tal blisko", "Hopeless" oraz "Losing Hope" czytałam i jak dla mnie świetne :) Książki Johna Greena również bardzo lubię ;)
    Chyba też stworzę taką listę na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę świetny pomysł! :D Jak tylko dodasz, to daj znać, z chęcią przeczytam jakie książki są na liście u Ciebie. :)

      Usuń
  5. Przeczytałam tylko Hopeless i Loging Hope - beznadziejnie je pokochałam :-)
    Ale kilka książek z Twojej listy ja również planuję przeczytać :-)

    OdpowiedzUsuń